21 Temmuz 2010 Çarşamba

kaldık blog parçasına 3

- hasta oldum ben..
+ ne oldu?
- viral bağırsak enfeksiyonu.. vaooovv di mi?
+ haydaa!! nerden esti?
- bi hasta olıyım dedim, yıllardır olmuyodum..
+ iyi yaptın.. nedir durum?
- ateş, halsizlik, bağırsak ağrıları falan filan..
+ iyi bi değişiklik olmuştur.. hayat monoton malum..
- hee iyi oldu tabii.. tıkıldık kaldık evde..
+ her gün geziyosun ya sabahtan akşama kadar..
- di mi!!
+ ee?
- öyle işte..
+ bi can sıkıntısı var sanki..
- ee hep var o...
+ neden?
- ne biliyim.. vakit geçmiyo.. vakit geçirecek bi aktivite yok.. pek kimseyle de takılmıyorum..
+ ee takıl..
- kimle?
+ ne biliyim deme sırası bende.. soğutmuşlar seni hayattan :)
- yaa sorma..
+ hadi git yat.. hastasın hem.. düzelir her şey, takma kafaya..
- peki.. hadi iyi geceler..
+ iyi geceler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder