19 Ağustos 2011 Cuma

Erdem Just Checked In .....

Şu check-in muhabbetini düşünüyorum da. Çoğu kişi “…. checked in @ …..” modunda. Sanırım herkes çok sosyal, nerede olduğunu belirtince inanılmaz büyüklükte bir kitleyle buluşma ihtimali var herkesin. “I’m @ Mecidiyeköy Meydanı” falan diye belirtmekten insanlar ne gibi bir verim almayı bekliyorlar, çok merak ediyorum.

Şimdi ben bilmem nerdeyim diye check in yapsam bunu gerçekten önemseyecek insanlar var mı acaba? Mesela Ataköy’de olduğumu söylediğim anda, insanlar “Erdem Ataköy’deymiş! Yürüyün!” diye harekete geçecek ve böylece kitleleri peşimde sürükleyebilecek miyim? Hiç sanmıyorum. Kim, ne yapsın lan benim nerede ne yaptığımı! Yani benim Beşiktaş İskelesi’nde olmamın kime ne gibi bir salt faydası olabilir ki? Ya da bu sosyalleşme olayından ben hiçbir şey anlamıyorum. Bu da bir ihtimal tabii ki.

Çok fazla boş vakte sahip olduğumu düşündüğüm ya da elimdeki zamanın kıymetini bilemediğim için günümü gereksiz işlerle doldurmakta üstüme yok. Bugün de “Bir gün check in yapsam nerelerde check olabilirim acaba?” diye düşündüm ve kendimce bir liste yaptım. Check in listemin ilk sırasında yatağım yer almakta. Yani 30 kere check in yapsam 24 kere “Erdem checked in@ his bed” yazabilirim; fakat devamını “and he’s sleeping” diye getirme ihtimalim yok. Bildiğim kadarıyla insanlar uyurken check in yapacak kadar sosyalleşmediler daha.

Check in listesinde ikincilik için “İETT Otobüsü” ve “Facebook Başı” ciddi bir yarış içersine girdi. Galibi belirlemekte çok zorlandığım için her ikisinin de kalbini kırmamak için “Nasılsa otobüste olsan bile girilebiliyor Facebook’a falan” diye düşündüğümden, ikinci sıraya “Otobüsün en arka koltuğunun bir önündeki koltuk, elde de telefon” seçeneğini yerleştirmeye karar verdim. Bu durum da hayatımda 12%’lik bir oran yakalayabilir.

Geriye kalan çok az zaman içinse işte ne biliyim okul, banyo, asansör gibi seçeneklerim var elimde. Okulda olmamla ilgilenen olmaz sanırım. “Heyt be Erdem geldi bugün okula” denmez hakkımda. Asansörde olduğumun bilinmesi de hayatım hakkında sadece “Erdem aşağı iniyor ya da yukarı çıkıyor” şeklinde bir yorum yapılmasını sağlar ki aslında insan gibi düşündüğümde bu bilginin bana bile çok faydası yok. Asansörden de fazla bir şey beklememek lazım sonuçta. Zaten iki komşuyla sosyalleşiyorum asansörde, onların da kiracı mı yoksa ev sahibi mi olduğumuzu sormaları dışında bir fonksiyonları yok. Bazı insanlar, bazı şeyleri sebepsiz yere manyaklar gibi merak ediyorlar.

Bugün her saat başı başka bir yerde olan bir arkadaşıma çok özendim. Hem arkadaşımın nasıl bu kadar hızlı olabildiğini düşündüm, hem de “Dur ben de kendi içimden bir check-in yapayım” diye heveslendim. Ama “Erdem checked in @ … with …..” diye kalakaldı check in’im. Boşluklar dolmadı. “Kendi kendime check in yapmanın da bir anlamı yok! Bi arayan soran da yok ki!” dedim. Hem içinden check in yapmak ne demek be!” diye söylendim sonra.

Bu arada check in yapan birisinin, bir gün cesur bir karar alıp check in’inin altına “as you can see i’m using iphone” yazmasını da dört gözle bekliyorum. (Sadece iphone’dan yapılmıyor o muhabbet, biliyorum ama ben bunu bekliyorum ve istiyorum!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder